2012 m. rugsėjo 10 d., pirmadienis

Problemos dėl apmokėjimo

Ką reikia daryti, jei neteisingai nurodėte kortelės duomenis arba sąskaitoje pirkimo metu buvo nepakankamai lėšų


Einate į Mein Konto / Bestellungen anzeigen / prie atitinkamo užsakymo dešiniau paspaudžiate Bestellung anzeigen oder andern / atsidariusiame lange apatinėje dalyje prie Zahlungsinformation Zahlungsweise: spaudžiate mygtuką Bearbeiten / atsidariusiame lange spaudžiate Kreditkarte erneut versuchen (jei norite kad pinigus pakartotinai nuskaitytų) arba įvedate naujos kortelės duomenis ir spaudžiate mygtuką Bestatigen






Čia pasirenkate ar norite kad:
* nuskaitytų pakartotinai
* nuskaitytų iš kitos kortelės (jei įvestos kelios kaip pas mane)
* arba įvedate naujos kortelės duomenis
Renkantis antrą ir trečią variantus reikės paspausti apačioje esantį mygtuką Bestatigen



Raudonai matosi pakeistos kortelės duomenys


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą